Bakı Tәbriz Anķara şuarı
Mәncә Bakı, Tәbriz, Anķara şuarı zәrәrli deyil, tam tәrsinә yararlı bir şuardır. Gәnәl olaraq hәr şey ki Türk xalqı vә Güney Azәrbaycanı Fars xalqı vә Farsistandan duyqu vә eylәmdә ayrışdıra, bunların bir birindәn ayrışmasına kömәk edә yararlıdır. Çünkü bizim millәtlәşmәmizә yardım edәr. Bu şuar da xalqımızın millәtlәşmәsi doğrultusundadır.
Bu şuarda Tәbrizin Bakı vә Anķara ilә bir cәrgәdә yer alması vurqulanır. Bu da bir yandan Fars xalqı vә Farsistanla movcud qoşullarda birlikdәliyin Türk xalqını heç bir şәkildә tәtmin etmәdiyini әn açıq bir biçimdә ifadә edir. Bu, Fars xalqı vә Farsistana bir uyarıdır. Bu, o demәkdir ki Azәrbaycan vә Türk xalqı üçün heç bir birlikdәlik, o cümlәdәn İran tәrkibindә Fars xalqı vә Farsistanla olan birlikdәlik, qırılmaz vә qutsal deyildir. Qutsal olan bir şey var isә, o da Türk xalqı vә Güney Azәrbaycanın haq etdiyin kimi yaşaması vә milli çıxarlarıdır.
Ötә yandan bu şuar Güney Azәrbaycanın istiratejik yol vә yönünün doğu vә ortadoğu deyil, Bakı vә Anķaranın seçdiyi vә izlәdiyi kimi, quzey-batı vә Avropa olduğunu göstәrir. Bu da bizim gәlәcәyimizin Bakı vә Anķaranın yapdığı kimi milli devlәt qurma, demoķrasi, laisism vә Avropaya enteqrasiyonda olduğunun xalqımız vә gәnclәrimiz tәrәfindәn anlaşıldığının qanıtıdır.
Mәn eyni nәdәnlәrdәn dolayı, Farsların Farsistan, Afqanistan vә Tacikistan arasında var olan bir sıra dil, kültür, tarix vә siyasi ortaq yönlәrinә vurqu yapmalarını vә onları bәrkişdirmlәrini dә anlayışla qarşılayıram. Ancaq Türk xalqı vә Güney Azәrbaycanın yolu vә yönü, bu şuarda da dillәndirildiyi kimi, milli devlәt, laik, demoķratik sistem vә Avropa ilә enteqrasiyondur.
Mәncә bu şuarın ikinci bölümü, yә’ni “Biz hara, Farslara hara” qismi, Türkcә olmasına rәğmәn, gәrksizdir. Zatәn şuarın lik bölümü, ikinci bölümdә söylәmәk istәnilәn bu gәrçәyi çox daha yaxşı vә diplomatik bir biçimdә ifadә edir vә ona saldırqan vә qışqırtıcı bulunabilinәcәk ikinci bölümün artırılmasına gәrәk yoxdur.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder