“Qizildan olsa qefesim azadliga, butovluge var hevesim”
Bugun Iran adlanan olkede son 30 yilde teokratik formasinda hokumet suren 86 yillik fars dovletinin isguzalarinin yonetim terizinde fakir ve selqe ferqi ve qrup cixarlari reqibligi nedenile, senelerdir iki-uc cinah bolumunde birge hokumet suren gucler gecen “secgi”lerde bir formada anlasa bilselerde, ozellilke bu son secgiler oncesi ve sonrasi olaylari neticesinde nehayet bolunmer daha netelesmis ve birge qudreti paylasmanin alt yapisi curudukce biri birin qebul ede bilmeyip qehri formada qarsi qarsiya durmaqdadilar. Bele bir durum,o olkeni minler yil idare edip ve quran ve yarsindan coxunu olsuduran Turk kokenliler ve ozellikle Azerbaycan (Ulusal)Milli Hareket mensublarin ister istemez derin dusundutup ve milli cixarlarimiza uyqun sandigi formada nezer ve emele celb elemisdir.
Bu secim oncesi ve tabi ki sonrasi ve esas qunu bu olmusdur ki: ne edmek gerek? Bu olaylardan ister istemez, direk(musteqim) etgilenen biz Turkler butun yaxin (gecen 150-200 yil) tarixi tecrubelerimizi ve uzun mudetli ulsal cixarlarimizi beyinlerimizi toplayip, gozumuz onune sergileyip ve ne bicim hareket edib ve yanasma mecburiyetindeydik ve mecburiyetindeyik. Mene bele gelir ki yenede bu esas qonuya yanasma ve emel terzin en uyqun tutumla “iceri” basardi ve basarmaqdadir! Bu yazida dusuncelerimi aziz ilgilenen ve basda Azerbaycan Ulusal(milli) Hareket yulculari veya yol-daslarimla paylasmag isterdim.
Genellikde (umumiyetde) insanin ve onun olsudurduklari toplumlarin esas tineti ve ehtiyacklri ve onlarin esasinda istekleri zamanin gecmesile ve gelismeleri ile coxda deyismir. Baxmiyaraq ki insan oglunun coxuna bele gelmisdir ve onlari heyran olma derecesinde etgilemis ve yayqin deyimle “yeni” dusunce terzilerine getirib ve aparir!
Qusqusuz gercek budur ki insana dogdugu qaynaq, cevre, ehtiyac ve diri qalib, yasayib yaratma istegi bir dogal ve cox az ve yavas deyisen bir tinet vermisdir.
Doga’da (tebiet’de) oldugu kimi insan toplumlarindada toplasma- toplumlasma ehtiyacina neden olmus (yayqin qavramla:etinos-qovm, ulus-millet) ve o toplumun biri biri ile olgun ilisgilenme araclari (ortaq dil – simge-yazi ), diri qalma ve irelileme araclari: mal-var, gelir –geder, alis-veris (economi), ozunu ve cixarlarini qoruma guc melzemeleri (guven gucleri-ordu) ve bunlarin hamisina anlam verme ozune ve ozgesine dozenli (kohirent) bir formada sunma cablari(din-inanc-felsefe) ve onlarin topdan ve ozene ozel yomusaq yonlerin sergileme terzi(uygarlik-medeniyyet) esasinda bolunub ve birlesmelere ve qrup-toplum-olke cixarlarinin formalasmisina getirip cixarmisdir.
Yuz yiller cox, belke minler yillerdir bele bu formalasmis insan toplumlari ve onlarin cixar ve istegleri nedenile bezen cekismeler, reqabetler, bezende isbirlikleri saglayar ve bu ilisgi veya cekismeleri zamaninda ona elverisli olan dusunce sistemleri ile bu esgi(qedim) qurqunu tiker…soker…qarisdirar…olusdurub yene tiker. Ama meselenin mahiyyeti, yeni donlarla ortaya cixsada, deyismez! Bunlar cesidli donemlerde deyismis ve yeni kimi cilvelener, yeniligi ise inanilar ve heraretle cagirilar ve boylesine, cagdas nesli, bu insan toplumlarinin esgi ve nece yonlu mucadilesi yeniden terpenmeye tesviq edip, maraqlandirip ve iteler. Belelikle yasam devam eder. Cixarlarin yaxsi bilip ve netelesdiren ve elecede zaman ve mekanina uyqun yerinde dozumlu - muhasibeli ve yeri gelmiskende caba gosterib ve mucadile vern toplumlar diri qalar, oz muqederatin ozu control eder, egemenligin saglar ve “yenilik” ve irelileme(progres) onada pay olar ve onunlada, ondada davam eder .
Indiki durumda, Azerbaycan Ulusal Hareketinin icerideki gucu ve onun her zaman doyunen qelbi: seherlerimizde - kendlerimizde qeyretli Turk milleti ve onun balalari emel ve tutumlari ile belli etdiler ve bir daha damga vurdular ki bizde boyuk insan toplumlarindan olan biri genellikle boyuk Turk toplumu ve ozeelikle Azerbaycan naminde birlesen Turk toplumu olarak, bu insan toplumlarinin biriyik, isteklerimiz, ihtiyaclarimiz ve cixarlarimiz bellenib netelesmis ve formalasmis bir insan toplumu suurundayik. Ozumuze gore yerimizi ve emel ortamimizi bilirik. Butun toplumsal suur ve cixari ve ona nisbet oygarliki olan insan toplumlari kimi bir insan toplumuyuq. Esgiklik, ustunluk meseleside yoxdu, gok acilib dusmemisik ki, onlrdan ferqili de deyirik ve ele o nedenle bu insan tolumlarinin biri olraq, yer yurdumuzu bilirik, istek, maraq ve cixarlarimiz bilirik ve bu kimi toplumsal deyerlere nisbet meselenin ve mucadilenin coxda deyismemis ve deyisemezde olan gercegin ve bilimin ferqindeyik.
Bolgede yeni bas veren olaylar erfesinde telesik ve muhasibesiz cagirislara ragman Azerbaycan Milli Hareketinin mensublari ve boyuk milletimizin metanetli tutumu, yanasimi ve emel terzi birdaha Azerbaycan Turklerinin ulusal(milli) mucadilesinin onemi, ozgoveni, bagimsizligi, gercek millete soykenisi ve derin tarixi koklere sahib oldugunu, istek ve cixarlarinin netelesmesi ve dogal bir cerciviye yiyelesmesini sergiledi. Bir daha milletimiz sabit edmisdir ki civarimizdaki ve gecen 86 yilde ozgelerin yardimi ile boynumuza minenlerinde ic cekismelerinin ve pay davalarinin mahiyetin ve hara sonmasinda anlama ve tesxis verme gucune ve bilimine yeniden sahiblenmisdir.
Demek bu milletin gozleri birdaha isiqlanmisdir ve aldatmaq istiyenlerin oxu dasa deymekden sonar basqa yolu qalmamisdir. Indi eminlikle demeg olar ki bir daha milletimizin Derbent’den Korfeze egemanlik haqidir, ve bu cografi qapsaminda coxunluqda olan turklerle yanasi basqa azinliqlarinda, fars azinligi biryana, haqlarini qurumaq ve onlarada edaleti ve insana layiq yasam ortami saglamaq bir daha onun leyaqetinde dir. Dogurundada alqislar olsun bizim milletin besiretine, metanetine ve uzaq gorulugune.
Ardi gelen bolumde…
Sayqilarimla
Ekin Altunbay
23.06.2009
* Sayin Elcibeyin dogum gunu munasibetile bu yazi o boyuk insana sunulur!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder