22 Haziran 2009 Pazartesi

Ərsan Ərel , İNANMA, ALDANMA, UTANMA, GÜVƏNMƏ

İranda cumhurbaşqanlığı seçimlərindən sonra, son iki həftədə ayaqlanmalar başlandı. Bu ayaqllanmanın nədən qaynaqlanması isə , hər kəsə bəllidir. Burada məni düşündürən isə, Güney Azərbaycanda olan ulusal hərəkətin təməl ilkələrinin əsnəkliyə götüürlməsidir. İki həftəlik bir tarixi olan anı ayaqlanmanı , 20 ildən çox əməyi eləcə də dərin ilkələri olan hərəkətin önünə geçirmək çabaları vardır. Nə yazxıq dənəyimi olmayan Azərbaycanın ulusal güclərinin öndə gələnlərində də, bu yönlü bir çəvşəklik sezilməkdədir. Bu işdən ən çox yarrlanmaq isəyən isə vars şovenistləridir. Onlar bütün olanqlarıyla bu anı hərəkəti Güney Azərbaycanda olan ulusal hərəkətin önünüə geçirmək istirlər. Güney Azərbaycanda ulusal hərəkətin dayaqları çox da dərin siyasal bağlara bağlanmadığından, bunu yolundan çıxartmaqda o qədər çətinlik çəkməzlər. Ancaq bu gün ulusal hərəkətin içində nostalji siyastləri izləyən biriləri, bu yolda fars şovenistlərinə istəmədən yardımcı ola bilərlər. Gənəldə əski quşaqlarda (sağlı sollu) bir İrançılqı, farsçılıq nostalji siyasal anlayışı vardır. Bu kəsim insanların siysal bilikləri o yönə yönləndiyindən, anında gəvşəyib, o axıma qatılırlar. Bu gün biriləri “ Gəlin birlikdə hərəkət edərək, bu molla rejimin yaxaq, sonra..” sonra nə? Bunu yanıtlaya bilərlərmi? Kəsinliklə yox. Güney Azərbaycan Türkü son 100 ildə bu sonralrı bəlli olmayan siyasətə qurban getmişdir. Sonra nə!? Bu sonra dediyin qaranlıq yolda məşrutədəmi bizi süründürüb “ Eşşək” demədiniz? Yoxsa bu mollaların devrimindəmi eynisin etmədiniz? Yenəmi “ Sonra”!? Artıq Güney Azərbaycan Türkü bu sonralara son qoymalıdır. Nə yazıq, bu gün xarıcdə güney Azərbaycan Türkünün sözcülüyünü edən insanların bir çoxunun, siyasal yazınında ulsal yazının sözcükləri belə yoxdur. Bunun üçün bunlar güney azərbaycanın sorunlarını gənəl iran sorunlarıyla çözməyə çalışırlar. Bu gün iran deyilən o basqıcı devlətin, istər hakimiyətində, istər muxalifətində istrsə də, aydın kəsimində Azərbaycan Türkünün doğal olan ulusal haqlarını tanıyacaq azacıq bir potansiyeül yoxdur. Vardısa iş birlikçilər buyursunlar sunsunlar. Farsın ən öncül demokrat aydını ,aşılanmış tarıxsəl özəzər(mazoxismin) irançılıq , farsçılq dustağında yaşmaqdadır. Buna yox deyənlər, kəsinliklə fars şovonist yazınından bilgisizdilər. Önlarla bir yerdə hərəkət etmək üçün, öncə onları sağaldıb, sonra insanlığın çağdaş ilkələri kurslarına yolmaqdan sonra olsıdır. Bu qoşullar altında biz yuz ildir sınavda uduzmuşuq. Daha uduzmağa haqımızla olanağımız yoxdur. Kimilər dədələrinin qalma borclarına vermək istirsə o onun insanlıq insafına bağlıdır. Son 20 ildə İranda siyasal hərəkətinin qaynaq bölgəsiylə aximi Azərbaycanla Türkçülükdür. Bu 20 ildə onlarla Azərbaycan Türkü dustaqlarda işgəncələr altında ölfürülmüşdür. Haçan bu Fars siyasal qurumlarıyla insan haqları dünya kamuoyuna(Əfkarıumumuyə) çıxmalrına yardım etmişlərdir? Bacardıqlarıca orada öldürülən Azərbaycan Türklərinin səslərini susdurmuşdular.Güney Azərbaycan Türkünün doğal insanlıq haqqının taptalanması üçün islam desbot devlətiylə belə iş birliyndə olnları da vardır. Azərbaycan ulusal hərəkətini gənəl iran hərəkətinə bağlamaq, bir başa tarixsəl dönüklükdür. Ancaq bu seçimlərdən sonra başlanan hərəkətı Azərbaycan Hərəkətinin bir parçası görmək məntiqsəldir. Bildiyimiz kimi səçimlər dönəmində Dr. Ələmi özünü bir Azərbaycanlı kimi aday vermək istədi. Bu adaylıq Azərbaycanda ulusal hərkəninə yeni dalğa gətirdi. Bu adaylıq dönəmində azərbaycan Türkü ulusal təpkilərini yuksək səslə dilə gətirməyə başladı. Ələminin adaylığı onaylanmıyandan sonra, Azərbaycana gələn bütün Cumhurbaşqanlığı adaylarına çeşitli yerlərdə ağır dillə on minlərin təpkisi oldu. Bir çox yerlərdə bu təpkilərə qarşı devlət fiziksəl güc işlətdi. Bir çox insanı yaxalayıb dustaqladılar. Bu olaylardan bilgisiz az insan vardır. Son 20 ild bu molla rejimi dönəmində ən böyük ayaqlanmalrı çoxlu qurbanlarla Azərbaycanlılar verdilər. Bunları bilməyənmi var? Ancaq haçan bu Fars muxalifləri bu səsləri duyub dunyaya duyulmasında Azərbaycan Türkünə yardım etdilər. Tərsinə bu səslərin boğulmasında mollalarla iş birliyində belə oldular. İndi hansı məntiqlə bu 20 illik mübarzəni iki həftəli bir ayaqlnmaya qurban vermək olar? Öncə yazdığım kimi bu ayaqlanmanın qaynağı Azərbaycanın milli hərəkətidir. Bu ayaqlnma ordan cəsarət almışdır. İndi ana yolu cığıramı, cığırımı ana yolla bağlamq gərəkir. Bu hərəkətin anha yolu Azərbaycanın ulusal savaşıdır. “ İNANMA” bu al verçilərin ilkin ilkəsidir. Alveri edəceksən, tedbiri aldən verib, satıcının sözlərinə inanmiyacaqsan. Güney Azərbaycan Türkü son 100 ildə bütünüylə satıcıların siyasal, toplumsal,ülküsəl mallarına inanmış, bu yolda özünü ayaqlara düşürərək, “Namərdlərə möhtac olmuşdular.”(Mərdkən namərdə rəhm eyləmişik, indi namərdlərə möhtac olmuşuq - B,Q, Səhənd) Bunun ən böyük nədəni isə, bizim siyasal alverçilərimizin ölçü birimlərinin də (Siyasal yazınlarıyla dünya görüçləri) yabncılardan qaynaqlanmsıdır. Nə yazıq Güney Azərbaycanın ulusal hərəkəti bu gün də, bu qorxuyla qarşı qarşıyadır. Çün bu alverçilərin bir çoxu artıq siysal əxlaqdan uzaq olaraq, quruplar içində gerçək dışı nostaljiləri yaşamq istirlər. Bu nədənlə bunlara inanmaq yalnışdır. “ ALDANMA” ,insan yaşmnda hər böyük işi bir kəz dənəməkdə aldanış da bir ilkədir. Ancaq ikinci kəz aldanış isə axmaqlığın ürünüdür. Güney Azərbaycanlı özünün ulusal ilkələrindən uzaq salınandan sonra, bir kimlik boşluğuyal baş- başa qaldı. Bu boşluğu doldurmaq üçün, əl çatmaz xəyalları belə özünə ilkə edindi. Bütün oxuduğu bitiklərdə, Donkişota meydən belə oxudu. Bu nədənlə özünün kimlik boşluğunu, özgələrin xəyallar güzgüsündə gördü. Özünü görməyən bir varlıq kimi “ Adsız”casına (S. Behrənginin hikayəsi) yersiz yerlərdə danışaraq başına olmazın oyunlar gətirdi. Başına gələn bu oyunlardan sonra , yoldan yetənənə inandı. Bu inanışı yolunda yalnız özünü deyil, bütün qohumlarıyla yaxınlarını da qurban verdi. “ Mən kiməm” sorusunun yanıtlarını öz “Anamın kitabında” oxumadığından özgələrin yazdıqlarında oxudu. Güney Azərbaycanın köklü insanlıq aybı olan ağrılarını duymazkən, Latın Amerikasında çiriklərlə səs daşlıq etdi. Güney Azərbaycanda olan bu insanlıq aybını anlamadığından, sömürücü güclərlə birgə ona qarşı qoydu. Bu günün dünyasında belə, “ Hər millət imzasını ovraqi həyate” qoymuşsa, onlar bu millətin imzasının qoyulmasına qırmcasına (düşməncəsinə) qarşıdılar. Siyasal eədəbiyatlarının yazarları olan, Stalının, Hitlərin, Rızaşahın sözcüklərində bir Türk qaşınması oladuğu kimi, onlarda da bu qaşınma görünməkdədir. Hər yerdə bir Türk adı geçən kimi, onlar kölə olduqları siyası ədəbiyatın damğasın vururlar. Bunların siyasal yazınlarında Farsçılq, Rusçuluq, Ariyaçılıq, Erməniçilik, Kürtçülük, Yunançılık, İngilizçilik,... doğal mənimsəndiyi üçün o yolda savaşmaq da bir mübarzə yoludur. Bu nədənlə bizim gənəldə siyasal insanlarımız Fars şovenist yazınını doğal qarşılırlar. Ona qarşı savaşı deyil, onla iş birliyini bir siyasal savaş olaraq görürlər. Ancaq Türk sözünü eşitən kimi bütün canlarını çiban basır. Bunlar aldanmışlarsa , bu gün güney Azərbaycanın ulusal siyasla hərəkəti aldanmamalıdır. “ UTANMA” , Alverçilərin üçüncü ilkələridir. Alver edirsənsə açıq olacaqsan , sonuna kimi bazarlığını alarkən edəceksən. Utnadınsa ziyan çəkməli olacaqsan. Bu gün Güney Azərbaycanın yaşlı siyasal quşaqları utancaqdılar. Güney Azərbaycanın siyasal yaşlı quşaqları İrançılq, farsçılıq siyasal yazının süfrəsindən yetim kimi yararlandığı üçün özünü ona boşlu görür.

Bu nədənlə Güney Azərbaycanın çağdaş ulusal çalışanları kimi(aktivistləri) açıq sözlü utancaq deyillər. Onlar özlərini borclu deyil, oğrularla qarşı qarşıya görürlər. Illər boyu Güney azərbaycan Türkünün dilini , Əkinini(kültürünü), ekonomisini oğurlayıb Fars yerlərinə daşıyan oğrularla məhkəmədə qarşı qarşıya durarcasına talanmış haqlarını istirlər. Bu nədənlə əski siyasətçilər kimi utancaq öksüz(yetim), dilənçi deyil , malı oğurlanmış, yurdu talanmış bir uca səsli haqlıdır. İndi bu utancaq öksüzlərlə güney Azərbaycanın siysal haqlarını hansı masada eşit haqlarla savunmaq olar. Bu geçmiş borclu quşağın ən böyük kəşifləri “ fedralizmdir.” Bu fedralızm 100 il bundan öncə Məşrytə zamanında “ Əncuməne iyalətilərin” istəkləri deyildimi?” Sovet devrini “ Şuraları” deyildimi? Amerkada, Kanadada olan bu İyaləti anlayış Avropada olduğu kim də 100 il bundan öncənin Siyasal yazının ürünüdür. Bu yazının yenilənməsi üçün, biz güney Azərbaycana çağdaş dünyanın yazınıyla baxmalıyıq. Buna görədə özlərini borclu görən insanların sehirli dəyənəkləri bu ulusun başına deyil, tozlanmış olan öz başlarına dəyməlidir. Bölgədə gedən oyunları bilən, Güney Azərbaycanın tarixsəl gerçəklərini eləcə də Fars şovonist siyasətindən bigili olan biriləri, bu gün Fedrlizm dəyənəyini bu ulusun başına endirməz. Yaxşı olar gənclikdə olan siyasal əxlaqlarını bir kəz də öz uluslarının yolunda dənəsinlər. İranla Farsçılıq nostaljilərini, nokər siyasal yazınını güney Azərbaycanın ulusal hərəkətinin gerçəkləri olaraq göstərməsinlər. Onlar saiyasal sufrede artıq yeməyə öyrəniblərsə, Güney Azərbaycanın ulusal gəncı öyrənəməmişdir. Bunun üçün onlar dilənçiliklərindən dolayı utanırlarsa sussunlar, haqları talana utanmıyanların bağırtılarını dinləsinlər. Heç olmasa dünyada haqsızlığa qarşı bir solqanlar verdikləri dönəmlər olmuşdur.

Öncə dediyim kimi bu yarana iki həftəlik olaylar, güney Azərbaycan hərəkətindən qaynaqlanmadır. Bunun üçün bu hərəkətə, Güney azərbaycanın ulusal hərəkətini yan qol kimi bağlamq bir tarixi xəyanətdir. Bu hərəkətin qaynağı Güney azərbaycanın ulusal hərəkəti olduğu üçün, güney Azerbaycalılar burda da aktiv olmalıdılar. Ancaq bu çalışqanlıq yalnız Güney azərbaycanın ulusal çıxarları üçün olmalıdır. Güney Azərbaycanin ulusal hərəkəti SSSR de olduğu kimi, öz taleini bu hərəkətdən həll etməlidir. Güney azərbaycanlı üçün ən böyük demokrasıya onun ulusal haqlarının verilməsidir. Öncə deyindiyim kimi bu gün İranda heç bir fars kəsimi bu haqqı vermək deyil tanımaq belə istəmir. Bu nədənlə Güney Azərbaycanlı bu hərəkətdə özünün doğal insanlıq haqlarını istəməlidir. Bu nədənlə:

Güney Azərbaycanın siyasal, toplumsal, əkinsəl, qurumları zaman itirmədən “ Başqanlıq Qurumu” altında birləşməlidir. Bu birləşim olmazsa tarixsəl fürsət əldən gedecəkdir. Onsuz da bölgədə çox gərgin dəyişimlər gözlənilir. Bu “ Başqanlıq Qurumunda” bütün qurumların üyələri çalışmalıdır. Burda klasik dedi qodulara son verilməldir. Bu gün Güney Azərbaycanın bütün qurumlarının bir birinə münasibətlərin bildiyimə görə bu “ Başqanlıq Qurumunu” uyğun bilirəm. Bu başqanlıq qurumu zaman itirmədən dünyanın teknoloji olanaqlarıyla, anında olasıdı. Yalniz çiyinləri başlarını parantezə almış insanlar , başaları gün görmək istirsə bu yaranar. Yoxsa tarixi xəyanət, dedi qodularla baş verəcəkdir. Güney azərbaycanın ulusal hərəkətinin yönünü, İrançılığa çevrilmədən burada bir güc mikanizması yaranmalıdır.Güney Azərbaycanda ulusal savaşın tarixi uzun olsa da , düşüncəsinin yazınının dayaqları kövrəkdir. Onları güclü bir axınla sarsıda bilərlər. Bu gün duyarlılıq ulsal bir görəvimizdir. Bu son həftələrdə pasiv siyasal qurumların sözə yiyələnmələri, bizi duyarlı olmağa çağırır. Artıq iranın muxalif güclərilə bizi iş birliyinə çağıranlar qapıdadır. Sonra da yenə irançılıq, “ Sonra baxarıq.”

Gəlin alverçilərin iklələri olan “ İnama”,”Aldanma”, “Utanma” ilkələrinə bir də “ Güvınmə” ilkəsini ulusal siyasətimizə ilkə edərək, “ Namərdlərə möhtac olmayaq.”

Ərsan Ərel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder